Día de SAN ANTONIU-2013

Día de SAN ANTONIU-2013

Les fiestes de San Antoniu d'esti añu en Cangues entamaron el día del PREGÓN, pero el DÍA GRANDE ye el día 13 y acaben el domingu 16, con LA JIRA. Cumplióse lo programáu puntu por puntu, con un tiempu estupendu, muy apacible, a veces ñubláu y a veces con sol.

Por lo que respecta a nuestru Coru, tras la entrada en la iglesia de los tradicionales ramos de pan –esti añu jueron cinco–, entonamos los KYRIES de la "Missa Pontificalis - Tribus vocibus inaequalibus concinenda - Organo comitante", de LAURTENTIUS POEROSI (que nosotros llamamos PRIMERA PONTIFICAL pa distinguila de la otra –la 2– que tamién cantábamos jaz la tira de años). Luego cantamos el GLORIA, el SANCTUS, el BENEDICTUS y el AGNUS, y en la Comunión el ALLELUIA de HÄNDEL, del Oratoriu "El Mesías". Además, n'el Ofertoriu cantamos el HIMNU – GOZOS de SAN ANTONIU.

Según comentarios y felicitaciones que recibimos, somo siempre, al salir y durante la fiesta, gustó muchu nuestra actuación. Hay que jacer notar que el miércoles, 12, nos vino a la sala de ensayos el equipo de la TPA para el programa "De folixa en folixa" –que emitirán allá por el veranu-. Jiciéron-i una entrevista al Director y grabaron Mocina, dami un besín. Y en la Misa de San Antoniu, también estuvieron grabando. Entre les felicitaciones y enhorabuenes que recibimos, destacan les de toos los del equipu de la TPA, que quedaron admiráos de cómo canta el Coru. GRACIES.

Acompáñanse unes fotos y grabaciones de la MISA (con la cámara PENTAX del Director), así como estos dos videos que nos envió M
del Rosario García Suárez junto con las últimas fotos que van más abajo.





Canciones

To view the E-Phonic MP3 Player you will need to have Javascript turned on and have Flash Player 9 or better installed.